Aselinm 5 aylık kızım var diş çıkarıyoruz aşırı ishal iki gündür böle birde demir ilacı kullanıyoruz doktorumuz normal demişti ama uykusundan bile uyandırıyo bu durum korkar oldum endişe etmelimiyim diş çıkaranlar nasıl şuan yardımcı olurmusunuz
Melis1706 Aselinm kimilerinde ishal yapio bu zamanda pisige dikkat edin arkadadimin bebrgi oyle olmustu daha bir asitli oluyormus sanirim oyle demisti
Aselinm Melis1706 evet ilk defa yaşıyoruz rota virisüde var ondanda korkuyorum aslında ma diş çıkarıyo kötü düşünmek istemiyorum geçicidir umarım