3 yaşında kızım gün içerisinde gayet iyiydi. Pazara falan gittik halamlarla, yemek yedik disarda her neyse 9 gibi eve geldik 10 gibi yatırdım. Sıkıntı yok gayet güzel uyudu l. 1 saat önce mizmizlanmaya başladı ağlıyor iç çeke çeke, neren agiriyor diyorum belli bir yerini söylemiyor dişim göğsüm karnım falan diyor l. Bi yeri agirmiyor gibi ama içini çekerek ağlıyor. Okudum ettim ama içime dert oldu ne oldu acaba bilmiyorum lütfen yardımcı olun