?Gece beslenmesini kaçıncı ayda kestiniz ?
MutluY_E Yanlış bilmiyorsam 7. aydan sonra gece beslenme gereksinimi duymuyorlarmış
MutluY_E 20. Ay devam 😅
MutluY_E 7 aylik suan son zamanlar mama icin kalkmiyor bende uyanmiyorum zaten
MutluY_E 1 yaş emiyordu ama kendiliğinden bıraktı gece de kesilmiş oldu böylece 😅
Alpsmommy__ evet bizde 9 aylığız ama devam ediyoruz 😣
Pastaneusuluislakkek hadi ya Allah kolaylık versin. bizde 9 olduk doktor kes dedi ama zor 😣
Emenler özellikle nasıl kestinşz
Melis1706 9 aylık oldu bizde devam ediyoruz ama yoruldum artık
MutluY_E bir aydan sonra kestim