Summerwine95 Umutbebek1 hiçbir şey olmuyor.Doktorlar öyle bir şey olmadığını söylüyor zaten.Çok rahat ediyoruz hem bebeğim hem ben😍
Glsh54 Umutbebek1 evet biz maalesef yasadik kulak problemi en guzel yatarak emiyordu baska da emmiyrdu simdi dövüsüyoz emişirken elimizden aldilar yatarak emzirmeyi😭😭
09dilek Summerwine95 özellikle gece kızım 2 ay 20 günlük korkuyorum biraz burnu falan kapanır diye ama vazgeçrmiyorum
YldzEfsun Evt gerçekten yatarak en güzeli 👌 peki emzirme süreleriniz nasıl oluyor ? Benim yeni doğan bebeğim var. Bazen 8-9 dk da bırakıyor. Bazen 25-30 dk emmesi sürüyor. Normal midir acaba ?
Summerwine95 YldzEfsun o zamanlar çok minik oldukları için çeneleri çabuk yoruluyor merak etme ilerleyen haftalarda da onlar bırakmıyor🤣
Summerwine95 Senazz11 bebeğin ağzı memene gelecek şekilde yanına uzaniyorsun bebek tamamen sana dönük olacak.Bir de memen büyükse üstten tut burnunu kapatmasin.Tabi YouTube da falan videosu varsa daha net olur anlaman icin
YldzEfsun Summerwine95 hahaha teşekkür ederimm :) büyümesini hiç istemiyorum ben ya hep böyle minik adam kalsın 🥰
Summerwine95 09dilek benimkide 2 ay 13 günlük.Ben üstten tutuyorum mememi burnu açık olsun diye,uyumamak içinde telle uğraşıyorum 😁