Ketsan Zeynep_47 hiç ihmal etmeyin iyi bir göz doktoruna götürün. Benim kızımda var ameliyat oldu. Küçükken götürdüm anlamadılar 6 ay sonra gel dediler oysa ki numarası varmış. İst daysanız birsen gökyiğit en iyi şaşılık doktorlarından biridir.