Kızım 1 haftaya yakındır memeyi bırakıyor, 33 aylık emerek uyuyordu şu an her uyutma saatinde deliriyor resmen ağlamaktan su içinde kalıyor, ve yine aynı aralıklarla uyanıyor ve her uyanmasında gözleri kapalı göz yaşı olmadan 1 saate yakın tepiniuor bağırıyor ağlıyor kesinlikle elimi bile süremiyorum o kadar sinirli oluyor, artık çok yoruldum zaten uyumuyordu şimdi temelli şaşırttı, acaba bi pedagog görse mi diyorum çünkü 1 hafta da çok daraldım ve iştahı da gitti resmen bana ters tepti ağzına bir lokma bile koymuyor uyuturken 1 saat boyunca yatakta tepiniyor ağlıyor beni tekmeliyor kendinden geçiyor artık.