Hilaalhepp Önce ağırıyor diye acilde antibiyotik kullandım 1hafta ama hiç yaramadı sonra acile gittim 1 iğne yaptırdım yine geçer gibi oldu ama geçmedi yutkunurken zorlanıyorum az da öksürük ne yapılabilir ki artık bundan sonrası Sağlıkçı anne yokmu
1_anne Hilaalhepp bende aynı sizin gibiyim çok geçmiş olsun. Ihlamur bal yapınca biraz bana iyi geliyor deneyin isterseniz
MirayMirac Hilaalhepp bana dut kürü dışında hiç bişey iyi gelmedi 1 şu bardağı suya 1 yemek kaşığı kuru dutu koyup 6 dakika kaynatıyorum ılıyınca içiyorum bi gündüz bş akşam çok iyi geliyo enfeksiyon filan hepsine şifa oluyo
Mavi10 Hilaalhepp bende çok kötü öksürüyorum ama bide derin nefes alınca ciğerim acıyor sanki sizin dr öhle oluyor mu
Sedacool Ilık suyun içerisine Birer çay kaşığının yarısı kadar toz zencefil zerdeçal karabiber koyup biraz limon suyu ve bir tatlı kaşığı bal ekleyip içiyorum her seferinde işe yarıyor
SareLinaM Mavi10 Bana oluyor aynisi sirtima agri giriyor öksürükten uyuyamiyorum yarin doktora gitmek istiyorum
Mavi10 SareLinaM emziriyor musunuz ben emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum ama bitkisel bi şurup önerdi doktor öksürük için prospan ismi bakalım yeni kullanmaya başladık inşallah etki eder