Gecmis olsun ben de yasadim onu cok acir ama boyle bisey olunca dr’lar hemen cekelim diyor ama ayak sagligi merkezleri tel ile kurtariyor cektirmek cok daha acili keske deneseydiniz:( ben de gece acile gittim acisindan cekelim dedi ama yok dedik sonra tel ile kurtardik