Kızlar oğlum 17 aylık ve yeni gördüğü hemen hemen herşeyden korkuyor. Mesela parka götürüyorum kaydıraktan korkuyor. Babası top almış büyük alışana kadar bayağı korktu kaçtı sürekli. Balondanda aynı şekilde korkuyor. Dışarda yanından çocuklar geçiyor onlardanda korkuyor. Işıklı arabalardan falanda korkuyor. Genelde yeni gördüğü herşeyden korkuyor ve alışması zaman alıyor. Bu normal mi?