Merhaba anneler kızım henüz 2 buçuk yaşında kendi isteği doğrultusunda ilerleyen yıllarda bazı spor dallarıyla ilgilenmesini istiyorum eşimin işi dolayısıyla sürekli tayin durumları oluyor kızımın arkadaş değişikliği yüzünden boşluğa düşmesini istemiyorum şimdiden araştırmak istedim doğru bir yol ilerlemek adına nerelere başvurabilirim gençlik ve spor müdürlükleri 5 yaştan başlıyor doğru yaş o mudur bilmiyorum kızım takla atmayı spor yapmayı seviyor jimnastikte düşünüyorum bilgisi olan birinden tavsiye almak istedim