İkinci bebeğim 7aylik olacak 6gun sonra 6.ayina gidigimizden itibaren ek gıda için tadimlar yaptırmaya başladım ama neyi tattirmaya çalışırsam çalışayım asla istemiyo ağzını kilitliyor resmen ne yapacağımı şaşırdım gerçekten ilk bebeğim çok kolay bir şekilde ek gıdaya geçip yediği için oğlum beni allak bullak etti o yüzden tecrübesiz bir anne gibiyim ve desteğinize ihtiyacım var
Oğlum sadece anne sütü almak istiyor başka hiçbir şeyi kabul etmiyor suyu bile
Neler yapmalıyım benim gibi bu durumu yaşayan annelerimiz var mı siz ne gibi bir yol izlediniz gün geçtikçe alışacak mı tecrübelerinize ihtiyacım var
Şimdiden teşekkür ediyorum ❤️💐