Habibe93 Yeğenim bademcik ameliyatı olacak şuan öksürüğü olduğu için bu iğneyi verdiler ama iğne vurulunca çok acisi oluyor yürümek bile istemiyor kullananlar bilgi verebilir mi
Kizcemm Habibe93 Bende kullanmıştım iğneyi vurduktan sonra çok kötü yakiyodu ama 5 dakka sonra acısı gidiyor
Ayseecrin Bnde soru sormak istedim benm kızımın kan da enfeksiyon çıktı iğne verdi doktorumuz 5 gün pazar günü bitiyor aranızda vurulan bebeklerinz varmı faydası oldumu çok yakıyor bacağı nolmel yürüyo ama bazen kucak istiyor nolmel mi sizce faydası olurmu