Sonemn 10 günlükken aile hekimine gittim tanıdım ebemiz vardı emzirirken gogusume dokundu ve şok geçirdi göğüslerim taş gibi ve çok ağrıyordu bebeğim memeyi tutmuyordu o dönemlerde direk bı bardak getirdi elinle boşlat dedi yarım saat bekledi boşaltmami bu sekkilde olmaz emmez ise boşalt sakla acı çekme boş yere ilerisi daha kötü olur demişti elindeasaj yaparak ucuna doğru bastirsrak sağim yapabilirsinz