Mercosey
Mercosey öylemi diyorsunuz, sanki o ihtimal daha iyi gibi
Yani bebek hiç kilo almıyor
Veya alıp alıp kustuğu için veriyordan ziyada az kilo almış ama alıyor olması daha pozitif gibi
Ama 1 aylık bebek hala doğduğu kiloda olması ürkütücü değil mi
Ben kustuğu için hiç kilo alamayacak diye çok korkuyorum
Yoksa dediğinz gbi tartı olayı hatalıysa belki az az alıyor mu acaba