aylizinannesiii teşekkür ederim geçti çok şükür umarım sizinde hemen geçer, biraz öksürüğü vardı ertesi gün ateşi çıktı 38.7 oldu hemen duş aldırdım ateş düşürücü verdim 38 düştü biraz rahatlar gibi oldu uyudu uykusunda bir ölçtüm 39.6 hemen koltuk hastaneye test yaptılar ama bişey çıkmadı calpol dolven 4 saat dönüşümlü verdik ateşi düşmediyse birde paranox fitil verdim 38.5 kadar indi daha inmedi 38.5 olunca seviniyorduk çünkü 40 ları gördük, 4. Gün geçmezse antibiyotik başlayacaktık o 3 gün içinde annem selvi kozalağı kaynattı suyunu içirdik vücuttaki engeksiyonu atıyor 4. gün ateşi 36.7 di bikaç günede huzursuzluğu geçti atlattık, ben antibiyotik kullanmaktan değilde ateşe bağlı havaleden çok korkuyorum şimdiye kadar 38 i geçmemişti ateşi bir anda 40 görünce şok oldum ne yapacağımı bilemedim