Merhabalar 15 aylık bir bebegim var öfke kontrol sorunu ile psikologa başvurdum.yanlız şöyle bir sorunum varkii psikolog psikiyatri desteği ve ilaç yardımıda almam gerektigini söyledi ama asla için rahat degil.kızımı 2 yaşa kadar emzirmek istiyorum.ilaç kullanırken emzirebilir miyim?yoksa kızımın memeyi bırakmasını beklemeliyim.kafam çok karışık yardım edin fikir verin lütfen♥️