Bazı bebekler geç öğrenir, misal senin bebeğin isme bakar başkasının bebeği ona bakmaz ama by by yapar. O yüzden şuanlık evhamı bırak ve kendi kendini üzme, takipte kal. Özel doktoru varsa durumunu anlat o yol gösterir. Eğer evde tv, tlfn çok görüyorsa özel olarak izlemese dahi bi reklamı bile görüyorsa şuanlık onun için tek dikkat çeken şey odur. Biraz evde elektronik alet kısıtlaması yap ve instagramı aktif kullanma çünkü benim bebeğim neden bunu yapmıyor derdine düşüyoruz :( sen takipte kal bide bebekler gerçekten neyi üsteliyosam hissediyomuş gibi onu yapmıyolar