Talhamm46 bende ilk adet olduğumda çok karıştırırdım , sonra annem bana demişti ki abdest alırken temiz olman lazım o yüzden önce güzelce yıkan heryerini yıka sonra gusul al ondan sonra temiz olunca namaz abdesti gibi abdest al çık derdi. Sadece sıralamayı karıştırmayayım diye o gün bugündür hep önce gusül sonra normal abdest alıyroum bazıları almıyor normal abdest ama ben huzursuz oluyorum ne yalan diyim.
Kabul olur mu olmaz mı bilmiyorum ama sonuçta sende niyetiini edip almışsın hep . Rabbim kabul etsin. Kolaylık verir kabul eder önemli olan bundan sonrası. Sonuçta sende abdest alıp çıkıyorsun