Yazilimcianne ben 1 yıllık abone oldum, ama 12-24 ay arası yaptım. Kullanan arkadaşlarım küçük ayların çok yetersiz olduğunu, en erken 11 12.ayda başlamamın iyi olacağını söylemişlerdi. En son 18.ay kutusu geldi, oğlum çok sevdi hepsini, gelişimine bayağı katkı sağladı bazı bölümler çok kolaydı seviyesinin altındaydı bazıları da çok iyi anlamadığı için üst seviyeydi ama genelde bir hafta içinde bütün etkinlikleri defalarca yapmış hale geldik. İçinden çıkan ahşap oyuncaklar ve hikaye kitapları çok iyi ayrıca. Onlar bize çok iyi geldi