SeNaGT 2 aylık şuan aptamil kullanıyoruz. İlk hipp ile başladık ama sonradan kabızlık yaptı, aptamil comformile geçtik gaz ve kabızlığa iyi geliyormuş doktorda önermişti evet gaza kabızlığa iyi geliyor ama doyuruculuğu yok. Normal aptamile geçtik bi sıkıntı çıkmazsa bundan devam olaki bi sıkıntı olursa gaz sancısı gibi sma comfort yada sma optimroya geçmeyi düşünüyorum