Merhaba.16 aylık kızım 8.30 9 gibi uyuyor 11.30 12 gibi bir uyanıyor ağlaya ağlaya bir saat geçiriyoruz artık çok bunaldım kaç gecedir böyle.Babasına bırakıp kaçtım odadan:( Dişi filan da çıkmıyor alışkanlık yaptı bu durumu.Benim üstümde yatınca uyuyor ben kalkınca ağlıyor kolum belim koptu artık 😢