Merhana sevgili anneler kızım çok şükür 13 aylık olmak üzere ama hala yürümüyor desteksiz. Denge problemi yaşıyor. Bende koruyucu bir anneyim yani aman düşmesin vs. Dikkat ediyorum çok ağlıyor birde düşmesine izin vermiyorum hep destek oluyorum. Problem bende mi? Bu yüzden mi yürümüyor? Tavsiyelerinizi dinlemek isterim🥲