Mumugullu Kızım 2 yaşında dogdugundan beri mama icirken emerken uyurken hep başı terliyodu. Hala daha sadece başından terliyo.. ve başı ateş gibi …Doktoruna sormuştum bebekler belli bir yaşa kadar vücut ısılarını başından alır bu yüzden sıcak olur ve terler demişti .. inşallah geçer bu durum çünkü bildiğiniz saçları yıkanmış gibi alnından terler akıyor..