Arkadaşlar ben kurumsal bir şirkette part time yani kısmi süreli çalışıyorum süt izini 1.50 saat normalde ama benim iş yerim insan kaynaklarına sormuş onlar kadrolu yani full tıme personellerinin 1,50 saat izini olduğunu kısmi süreli olanların da 1 saat olduğunu söylemiş internette araştırdım ama her yer 1,50 saat diyor bilgisi olan var mı ?