Busbus34 benim de kasik agrisiydi regl ağrım gibi yani aynı, biraz da belim ağrıyordu ve ilk defa su başıma gelmişti benim hamileligime kadar hiç öyle olmamıştı, yatıyorum ya kalkarken belimden dolayı çok zorlanıyordum. Reglime de çok az süre vardı heralde erken olacağım dedim meğer öyle değilmiş 🤷🏻♀️