Kızlar merhabalar oğlum hep kısa emen bir bebekti ama bu ay zaten az kilo aldı bir de 1-1,5 saatte bir gece uyanmaya başladı, emziriyorum geri uyuyor. Emdiği dk 9-10 dk max, acaba sütüm yetmiyor da acıkıp mı uyanıyor diyorum. Lütfen sizler ne durumdasınız paylaşır mısınız? Gece gözünü açmıyor çoğunda ama Ih ıh şeklinde yüksek sesle inleyip bağırıyor. Napsam mama mı versem acaba geceleri