Ben bundan 3 yıl önce devlet hastanesinde 2 ben aldırdım o kadar güzel oldu ki izi bile kalmadı, daha sonra 2 tane küçük benim daha vardı , özel hastanesine gittim sözde çok iyi bir doktora ama maalesef afedersiniz yüzümün içine etti , ufacık bir bende kocaman bir çukur oluşturdu yüzümde şimdi tam yanağımda kocaman bir çukur oluştu