Yigitefeninannesi_ 6.ay itibariyle keçiboynuzu özü veriliyor diye biliyorum nerden alıyorsunuz onericeniz bi yer var mi
bsrates07 Ben e bebekten aldım hamm markalı onu kullanıyorum 6 aylıkken 1 çay kaşığı atıyodum suan 8 ay 20 günlük 1 tatlı kaşığı atıyorum
Cilemmmm Ben verdim dut ğzüm keçiboynuzu özü ama ek gıdaya yeni geçtiği bir dönem olduğu için çok az az vermenizi tavsiye ederim