Araştırdığım bir konu değil ama kabaca benim bildiğim eğer ki palm yağı yüksek ısılara maruz kalır ise zararlı olan bir yağ..kanserojen, kolesterolü yükseltebilir vs vs. Yüksek ısıya maruz kalan pek çok yağda bu böyledir ama, özellikle neden palm yağı için böyle bir şey var bilemedim ? İçerisinde GE (kanserojen madde) sebebi ile gözler bir çevrilmiş ama who bile hani salon kullanılmasın dememiş aslında ? Kullanılsın demiyorum o da ayrı konu da.. neyse ben uibuna ayrıca balıcam, yap konusu hem enteresan hem de hassas bir konu :)))))