Merhaba arkadaşlar bir hamilelik yaşadım ölümlerden döndüm bebek doğdu bbir hafta küvez sonrası 2.5 ay kolik sancı şimdi de atak dönemleri ayaklarım dizlerim sızlıyor belim sırtım ağrıyor annelerimiz bir sürü bebeği büyütmüş ne oluyor böyle bir tek ben mi zorlandım yoksa benim gibi zorluk çeken oldu mu tabi düğüne gidiyorum bazı bebekler uyuyor benim bebiş sürekli ağlıyor hiç sese dayanamıyor bir yere çıksam rezil oluyorum gitmesem küsüyorlar ne yapacağım şaşırdım 😔😔