Ozlem124 siz en kısa sürede doktora danışın bence. Ve otizm çıkarsa bile sakın kendinizi üzmeyin.otizmin kademeleri var ve İstanbul cam ve sakura Hastanesi’nde metabolizma doktoru var şu an adını hatırlayamadım. Hastaya özel diyet ve eğitim programı ile otizmi oldukça gerilettigi hatta belirtileri ortadan kaldırıldığı söyleniyor. Instagram hastalanmayancocuk sayfasında Melike Hanım paylaşmıştı