efemomssss Kızlar iyi akşamlar oğluma gece yatarken 1.6 tog uyku tulumu giydiriyorum içine sadece uzun kollu zıbın giydiriyorum oda ısısı 21 -22 sizce yeterli mi siz içine pijama falan giydiriyormusunuz ?
Dolores efemomssss ben şimdiye kadar 2,5 rot giydiriyordum içine sadece zıbınla. Bu gece 1,6 ya geçtik ama elimle yokladığımda öncekine göre baya ince geldi. Ben de içine tişört tayt giydirdim (ince). Bizim de 22 derece oluyor gece sabaha karşı serin
benkosarim efemomssss biz 0.5′e geçtik çok sıcak oluyor onun için 1. 6 da yatmıyor her bebek aynı değil tabiki ama Ben icine bir zıbın bir uzun kollu bir de ince altı giydirdim
efemomssss Betlakbayir canım uyku tulumlarının tog değerleri var tulumların üzerinde yazıyor oda sıcaklığına göre uyku tulumu giydiriyorsun bı nevi giydirilmiş battaniye gibi düşün benim bebeğim üstünü sürekli açıyor sevmiyor bende o yüzden uyku tulumu giydiriyorum üzerini örtmüyorum kurtarıcı birşey bence ☺️
Mervetnl efemomssss ay aşırı memnunum ben bebeğim 2 aylıkken aldım keşke ilk doğduğu gibi alsaymışım dedim şansıma havalarda soğuk gidiyor aldığımdan beri kullanıyorum valla 🥰
mLyyk efemomssss ben 1 tog aldım içine uzun kollu zıbınla giydiriyorum. Evin sıcaklığı yüksek en kötü 23’e düşüyor. Eğer daha soğuk olsa pijamayla giydirirdim sanırım ama sıcağa alışmasın soğuğa alışkın olsun diye uğraşıyorum doğduğundan beri. O yüzden fazla umru olmuyor soğukmuş sıcakmış 😂
efemomssss Mervetnl iyi yapmışsın canım benim ilk aldığım şeylerden biriydi yaş yaş aldım valla bende resmen stok yaptım😅😅😅