Bebeğimin göğüs bölgesinde kızarıklık var göbeğe doğru parça parça yine kızarıklıklar var bu kadar çok değildi başına gelen var mı pişik kremi sürüyorum ama geçmedi sadece mama alıyor sma döküntüye sebep olabilir mi uzun zamandır kullanıyorum mamayı daha yeni olsu bu kızarıklıklar