iloeo 6 ay oldu doğum yapalı, hala kızarık. İlk günden beri kızarık anlayamadım geçmedi. Doktorum en son gördüğünde bişey demedi tekrar göstermem mi gerekiyo acaba burda baticon sürdüm falan yazanlar var öyle mi yapsam acaba
Oykum___123 iloeo bendede öyle canım benımds 6 ay oldu dogum yapalı hala izi kızarıklıgı duruyor malesef
LeMabelle iloeo geçmiyor maalesef 1.5 yıl oldu aynı. Bunu vücut kendi yapıyormuş Keloid olabilir. Her sezaryen dikişi aynı iyileşmiyor maalesef. Kabarıklık varsa Keloid büyük ihtimalle
iloeo Oykum___123 bişey kullanıyo musunuz peki kendiliğinden geçecek mi bu anlamadım ya 6 ay oldu geçmedi
xtutku iloeo geçer çünkü deri değil içerdeki 7 katman syrı ayrı dikildi ordaki bazı sinirler öldü normal yani
Oykum___123 iloeo dogum yaptım 1 ay krem kullandıgım doktorun verdıgı sonra kullanmadım öyle kaldı vallahı
Sedas00 Benimde öyleydi sonra sönüyor ama bişey dikkatimi çekti 7.ayda regl oldum sonrasında reglime yakın hep kızarmaya başladı dikiş yeri acısız regl den sonra geçiyodu Şuan 14 ay oldu