Prensesss_annesiii Kızlar direksiyon 4 hakkimdada kaldım +4 hak daha aldım şimdi sınavım ne zaman olur acaba 1 ay oldu kurstan ses seda yok
Elfelf475 Prensesss_annesiii kızmayın ama acaba zorlamasanız mı 😬 ya da parkur zorsa başka kursa mı yazılsanız. Nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bizim burda ben bilerek başka semtte kursa gittim. Çünkü yaşadığım semtin sınav parkuru asırı zordu
Roseses Pes etmeyin azmin sonu zafer 🙌 ablam 7. Girişinde aldı biz ona oha falan derken dün öğrendim eşimin kuzeninden biri 14. Girişinde almış 🫣 o yüzden cesaretiniz varsa devam edin