yagmurkokusu_ Bimden alıyorum şoktan alıyorum a101 den hepsinden kullanıyorum ekstra bu Çubuklu kokulardan var , mumlarım var , koku topum var içine güzel koku su yapıyorum çalıştırıyorum güzel kokuyor.
Zuzua Umutluluk bende oyleydim. Kendime parfum bile kullanmazdim . Hala da boyun kismina kullanmam bise. Olurda omzuma yatar diye