Deletedmom131 canim ayni durumu bende yasiyorum bu nedeble son 1 aydir kucagimizda uyuyor ve bu coook zor bi durum. yuzustu de 1 saat falan yatiyor sonra o kafasini cevirmeler yuzunu surtmeler derken yine uyaniyor. sana sormak istedigim nasil uyutuyorsunda yuzustu pozisyonda birakiyorsun yoksa yuzustumu uykuya geciriyorsun. cunku coook derin uyumadigi taktirde yuzustune cevirdigim zaman uyaniyor e zaten zor uykuya gectiginden hooop basa aliyoruz ve bi daha yuzustune cevirmeye korkuyorum