Ay kızlar iyi akşamlar benim kizjm 1 aydır öksürüyor doktoruna götürduk alerjik dedik havalardan dolayı ilaç falan vardı birazda olsa geçti de ama hala öksürüyir yavrum uyku arasında bide diş çıkariyor bu arada 18 aylık benim kızım bu aralar bı huysuz mız mız diş için ne yapabilirim bilmiyorum aynı şekilde öksürük için sürekli ilaç kullanmak da istemiyorum