Kızlar selam, 2 yaşında oğlum devamlı gözlerini ve burnunu kaşıyor elleriyle. Yani ilk bi uykusu geldi dye düşündük hep ama artk ona yormuyoruz. Uykudan yeni uyansada yapıyor, gün içinde devamlı yapıyor. Uykuya dalarkende yapıyor devamlı artık sinirlerim bozulmaya başladı. Nedeni ne olabilir sizce 🤲