Anneler merhaba oğlum 13 aylık aptamil mama veriyorum günde 2 kez. Bi öğlen uykusuna geçerken bir de gece uykusuna geçerken illa istiyor henüz bırakamadık. Onun dışında maşallah bizim gibi yiyiyor. Ben mamayı bırakabilmek in ya da teke düşürebilmek için biberonda kendim bişey hazırlayıp vermek istiyorum ama ne verebilirim? Henüz süt vermedim siz süt veriyor musunuz süt büskivi, meyve suyu bisküvi falan? Siz napıyorsunuz