Hanımlar herkese merhabalar.Kızım 26 aylık kendisini gayet iyi bi şekilde ifade edip konuşabilen bi çocuk. Eğitim nasıl gidiyor diye soracak olursanız şuan ilk etapta psikolojikmen etkilenmesin diye geceleri uyuduktan sonra bez bağlıyorum. (Çünkü gündüz tuvalette baya ağlıyor ve korkuyor. Haliyle 2 yaş sendromu da var). Gündüzleri ise gece uykusuna kadar bezi tamamen çıkartıyorum. Külot beze başvurmadım hiç daha. Ve saat tutuyorum her saat başı benim yönlendirmem ile çişini de kakasını da lazımlıga yapıyor.ben götürüp ısrar ediyorum. Ama asla kendisi belirtmiyor henüz. Evet çok daha erken ama ben eğitime başlamadan önce hep konuştum anlattım ve gurbette yaşadığımız için doğdu doğalı hep beni gördü lavaboya giderken yani tuvaletin ne demek olduğunu herşeyi biliyor ve farkında aslında dediğim gibi bi yetişkin kadar güzel konuşabiliyor ama çok fazla inatçı ruhu var. geceleri bez bağlamaya da aceleci davranmayacağım. yavaş yavaş başlayacağım inşallah. Ne zaman söylemeye başlar acaba çok merakla bekliyorum bende. Umarım başarılı oluruz. Sizlerin nasıl gidiyor dertleşelim tavsiyelere açığım teşekkürler ☺️ 🌸