fatma_erva mesela neden sonra oldu orayı aydınlatmaya çalışın. Çok çeşitli sebepler olabilir, mesela ben de etken eşimin kıskançlığıydı, o beni sıktıkça ben de kendimi sıktım, utanç duydum normal şeylerden bile… sizin mesela çocukla mı başladı, çocuğunuzu koruma isteği, obsesyon seviyesinde korkular, kaybetme korkuları buna sebep oluyor diye duymuştum. Bir sohbette basit bir aşağılanma bile kırılgan yapıda birinin sonra ki iletişimlerde oraya takılıp özgüvensiz hissedip kasılmasına sebep olabiliyor. Eş ya da anne tarafından yaptıkları eleştirilen bir insan olmak da olabilir… çok şey olabilir. Kendi kendinize kalın, bu 2 3 yıl öncesinde sizi en çok örseleyen, kafaniza takılan ne idi bunu biraz sorgulayın. Inşallah çözersiniz…