1gunes Kızlar bebegim 3aylik fakat bu saatlerde sütüm hiç olmuyor ne yapmam lazım sütümü arttırmak için bebeğim çok ağlıyor gece olunca açlıktan. Doktor gece 1 kez verdiğim mamayı da kestirdi kabızlık ve makat çatlağı sorunundan 🥺😥
twofruits 1gunes bol su tüketin dereotu ve diğer yeşillikler tahin ve tahin helvası kuru incirden bişey yapılıyor onu tam bilmiyorum kurusoğanın süt yaptığını söylüyorlar ama gaz da yapıyor aynı zamanda denemedim onu tahin helvası gerçekten işe yarıyor birde akşam saatlerinde vücut ihtiyaca göre daha yağlı süt üretiyor emdiği sırada taze üretim olduğu için yavaş geliyordur bebeğiniz o yüzden sabırsız davranıp ağlıyor olabilir
Bihteeeer 1gunes canım sana bir tarif vericem mutlaka yap 1 tane kırmızı elma 1 2 tane çubuk tarçın ¾ tane Medine hurması Bir avuç kuru üzüm ve bir avuç dut kurusu Bunları 1 litre suyla kaynat ve soğuyunca meyve suyu gibi iç çok süt arttırıyor ve gün içinde bol bol su tüket ben bunu yaptığım zaman sütüm taşıyordu
Senazz11 1gunes elma süt yapıyor kuru incir aynı şekilde maltana içecek var şeker panacrindan yapılmış onlar yapıyor
mervekb 1gunes burada yazılan birçok ürünü ben de gün içinde tüketiyorum en çok süt artırıyor dediğim şey: ıspanak, kavurup ekmekle yiyorum genellikle kahvaltıda.
1gunes twofruits evet tahin helvası dereotu bestlak damla hepsinden deniyorum ama akşam olunca yine az yine az ne yapacagimi bilmiyorm😢
Cocukgelisimcimomy 1 yemek kaşığı yağ yarım çay bardağı pekmezi bir tavada kaynatın, kaynadıktan sonra içine 1-2 tane yumurta kırın ve yumurta pişince ekmekle birikte afiyetle yiyin sütünüz çoğalır. Ayrıca bulgur pilavı iyi gelir çoğaltır sütü
1gunes Bihteeeer sağol kuzum deniycem inşallah olur tek artsın da hergun yaparım gerekirse bebeğime uyusun diye verdiğim mamayı da vermem suyu c9k tuketiyorum bestlak damla da kullandigim için ama gece oluşma hiç kalmıyor sütüm.
Miraycakir Bihteeeer Dediğinizi akşam yaptım neredeyse 1 gün olacak hatta 3-4 bardak tükettim fakat bende işe yaramadı ya çok üzülüyorum
twofruits 1gunes akşam saatleri dediğim gibi süt daha yağlı olduğu için üretim az ama doyurucu oluyor instagramda gebeanne sayfası var çok güzel yazıları var bakabilirsiniz emzirme danışmanı
Bihteeeer 1gunes gün içinde dinlen kendine vakit ayır He birde bu tarife kuru incir de ekle 3 tane onu yazmayı unutmuşum ☺️🫶🏻
mervekb 1gunes her emzirmeden sonra 2 bardak su içiyorum gecede dahil olmak üzere, günlük içtiğim su miktarı 4 litre oluyordur tabi yemeği de kesmeden içiyorum sadece su o kadar süt yapmıyor. Suyu azaltınca geceleri benimde sütüm birikmiyor. Ciğer, bulgur pilavı bunlarda güzel süt yapıyor.
Tugce_atls 1gunes günde 6 tana içebilirsin , benim bebeğim 30 günlük ilk 15 gün vok ağladım sütüm yok diye şuan taştı , sabah öğlen akşam 2 şer tane içersin tatlım
Tugce_atls 1gunes hayır hiç kilo yapmadı , ek olarak zaten emzirince kilo dalan kalmıyor ki , bugun dogum yapalı 30 gün oldu , tam 13 kılo verdim , önceliğimiz kilo değil bebişlere süt olsun boşver
1gunes Tugce_atls bende gebelikte aldığım kilolu doğum yaoumca verdim hemen ama ne bileyim yorumlarda öyle gördüm.