Kızımın gözünün çapası ve akması geçmedi. Damlada kullandım 2 kere. Sütümü de damlattım. Masajda yaptım yok ne yaparsam yapayım geçmiyor. Parmaklarıyla gözlerini de çok avuyor ya da parmağını sokuyor yanındaysan müdahale edebiliyorum. Şimdi bugün çay koydum kaseye pamukla sildim üzerine de temiz Pamuk koydum çaya batırıp. Başka önereceğiniz birşey var mı? Bir doktor sütünü damlat dedi diğeri damlatma süt besliyor mikropları dedi. Hepsini yaptım ama geçmedi