Zezeyze Merveahmettoprak Üç çocuğum var. En küçüğü 9 aylık. Zamanla her şey rutine biniyor ve bir düzeni oluşuyor zaten. Ben üç çocukla rutin bir düzenimiz olmasa iptal olurum 😄
superkahramanbiranne Merveahmettoprak daha düzen için çok erken canım 2 3 aylık olunca anca 🤣 ben bebeğim 40 lıyken yatsktan çıkamıyordum
beyzagl444 Merveahmettoprak benimki 4 aylikken anca oldu 😊 suan 7 ayliğız hersey düzenli. Sabah kahvaltisi sonrasinda hemen uykusu vs Hatta nohut battaniyesini yanağına koyuyorum uyuyor böyle bi rutin olusturursaniz isiniz kolaylasir 😊 Zamanla cok daha rahat edeceksiniz.
kitapkurdubebeninanasi Merveahmettoprak düzen için çok erken canım zamanla oturur her şey endişelenme tadını çıkar bugünlerin çok hızlı büyüyecek😇