Kızlar oğlum 2 haftaya 20 aylık olacak ama kıskanç aşırı derece tek çocuk sahiplenme duygusu da çok fazla mesela eşim terliğimi giyse telefonu mu eline alsa annenin düye diye ver diuor uani anneme ait diyor aynısını bende olursa babasının eşyasını ona ver diuor mesela çok sevdiği komşumun kızı war 9 yaşında çok akıllı olgun bi kız oğlumu çok sever önceden oğlum ona bayılıyordu şimdi kıza vuruyor ben öğle yemeği koysam masaya onun yemesini dahi istemiyor önceden onun ardından ağlardı vuruyor kıza hiç vurma harekerli yapmaZdı cici yapalım ablaya öpelim diyorum pişman oluyor geliyor bunu yapıyır ama sonra gene aynı benim acaba neden böyle sahiplenme herkesin eşyası herkes de olacak gibi davranıyor siizn de war mı böyle çocuklarınız bu aylarda