PrensesAnnesi0 Hanımlar merhaba. Kısa bir süre sonra işe başlıcam bebeğim anne sütü ile besleniyor sadece meme alıyor biberonu reddediyor nasıl alıştırabilirim önerisi olan var mı ?
sedalala Benimki de 3 aylık olacak, eskiden alırdı şimdi almıyor. Dönemdir arada dene dediler. Ben de yine de durayım şuracıkta 🎈
PrensesAnnesi0 sedalala ya ilk Doğduğunda biberon alışmıştı zor bela memeyi alıştırdım ama şimdi de biberon almıyor bu çocuklar çok inat 😂😂
Shylbkt PrensesAnnesi0 kesınlıkle aynı durumdayız ılk dogdugunda alıyordu biberon smdıde asla ıstemıyor🤦🏻♀️
sedalala PrensesAnnesi0 sorma valla buzlukta süt var hanımağa dokunmuyor. Evet kızlar var mı çözümü olan 😊😊
Olduozaman Sizanneden başka biri denesin o zaman alabiliyorlar benim kızıma bakıcı alıştırdı ondayken alıyor ben hala veremiyorum