Miniminim Kizlar 5 ay önce ombre yaptırdım dibim köyü kahve. Rengi açıldıkça iyice kötü oldu. Kuaför koyu kahveye boyayıp mi kurtaracak beni ? Yoksa cila vs mi oluyor ilk deneyimim bilmyiorum. Bebekle saatlee mi alir işlem
nazlimom_ Miniminim bana tekrar paket attı sonra cila yapti rengi aktığı için sizede öyle yapar ombre istiyosanız tekrar
Gin Miniminim o zaman diplere dokunmadan ombreli kısımları kendi saçınızın rengine boyayacak. Bir iki hafta sonra da cilaya çağırıyorlar renk iyice otursun diye.