09dilek Ablamın kızı emzik verdiğinde meme reddi yapmıştı. Bende korkumdan vermedim şimdiye kadar. Bebeğim 2 ay 18 günlük ve beni emzik niyetine kullanıyor memeden ayırınca uyanıyor. Yapışık geziyoruz. Emziği nasıl vermeliyim
Zlsorcn 09dilek Direk philips avent al anne gögsüne en yakın emzik o çünkü anne gögsü gibi bebeğin agzında şekil alıyor yani bebeğin o emzikle meme reddi yaşamaz ben dogduqundan beri veriyorum kızım 2 aylık yasamadım oğlumda da vermiştim dogduqunda hiç sıkıntı olmadı çok şükür
09dilek Zlsorcn vardı verdim kusacek gibi oldu denedim gün boyu hep öyle oldu sonra memeyi verdim emzik sandı onu da kusar gibi etti. Korktum. Teşekkür ederim tavsiyeniz için bende doğduğunda versem belki kolay olurdu