12345678fatma ben evlat kötü bir şeydir demedim . Sadece benim de kızım var ve ilerde kızımı görmek istemeyeceğim bir durumun güzellemesinin yapılması tuhafıma gidiyor. Tabi hanımefendinin şartlarını bilemem , belki son çaresiydi🤷🏻♀️, ama demekkki sizin evladınız 16 yaşında “evleneceğim “ diye gelse “ooo olur olur çok da güzel olur , aferin evladım“ diyeceksiniz. Neyse 🤦🏻♀️